Персональний сайт викладача Подолянчука Володимира Василь...
Субота, 20.04.2024, 19:11
Меню сайту

Категорії розділу
Презентації [2]
матеріали для учнів [65]
Розробки уроків [2]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 498

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Трактори » матеріали для учнів

    ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ОРГАНИ КЕРУВАННЯ ТРАКТОРІВ. ЗАГАЛЬНА БУДОВА РУЛЬОВОГО КЕРУВАННЯ ТРАКТОРА.
    [ Викачати з сервера (18.9 Kb) ] 28.09.2014, 20:53

    ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ОРГАНИ КЕРУВАННЯ ТРАКТОРІВ. ЗАГАЛЬНА БУДОВА РУЛЬОВОГО КЕРУВАННЯ ТРАКТОРА.

    ПЛАН

    1.      Органи керування трактора та їх призначення.

    2.      Загальна будова рульового керування колісних тракторів.

     

    1. Механізм керування призначений для змін руху колісного трак­тора шляхом повороту напрямних коліс або напіврам (рис. 13.1). Складається із рульового керування і гальм.

    Рульове керування повинно бути легким і зручним, забезпе­чувати правильну кінематику повороту і безпеку руху, а поворот коліс здійснюватись так, щоб їхнє кочення не викликало проков­зування.

    Гальма призначені для своєчасної зупинки трактора, зниження швидкості руху, утримання трактора в нерухомому стані, в тому числі і на схилах, та зменшення радіуса повороту трактора.

    Надійні гальмові якості трактора мають велике значення також для безпеки руху і високих експлуатаційних показників.

    1. Рульове керування колісних тракторів складається з рульового механізму і рульового привода.

    Рульовий механізм передає зусилля від водія до рульового при­вода і збільшує його, полегшуючи цим поворот рульового колеса.

    Рульовий привод призначений для передачі зусилля від рульо­вого механізму до цапф напрямних коліс.

    Рис. 13.1. Схема повороту тракторів:

    а — чотириколісний універсальний просапний трактор з передніми напрямними колесами; б — триколісний просапний трактор; в — трактор загального призначення з шарнірною рамою

    на повороті

     

     

     

    Рульова трапеція утворюється передньою віссю, поперечними рульовими тягами та рульовими важелями лівої та правої цапф. Трапеція забезпечує поворот цапф напрямних коліс на різні кути, чим створюються умови кочення коліс без проковзування. Внутрішнє колесо повертається на більший кут, оскільки розміще­не на меншому радіусі від центру повороту і проходить менший шлях, а зовнішнє колесо, розміщене далі від центру повороту і про­ходить більший шлях, повертається на менший кут.

    Рульовий привод складається з деталей, які з’єднують сошку з поворотними цапфами. Конструкція рульового привода виконана так, щоб при повороті рух всіх коліс трактора здійснювався без бічного ковзання, що забезпечує зручність керування та мінімальне спрацювання шин. Розрізняють кілька типів рульового механізму: черв’як — ролик; черв’як — сектор; гвинт — гайка.

     

    Категорія: матеріали для учнів | Додав: vovan | Теги: загальна будова рульового керування, їх призначення, загальні відомості про органи керув
    Переглядів: 2791 | Завантажень: 69 | Рейтинг: 5.0/2
    Всього коментарів: 0