Персональний сайт викладача Подолянчука Володимира Василь...
П`ятниця, 22.11.2024, 00:41
Меню сайту

Категорії розділу
Презентації [2]
матеріали для учнів [65]
Розробки уроків [2]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 500

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Трактори » матеріали для учнів

    Всережимний регулятор.
    [ Викачати з сервера (1.30 Mb) ] 16.02.2014, 18:43

    Всережимний регулятор.

    План.

    1.     Загальна характеристика всережимних регуляторів.

    2.     Будова всережимного регулятора насоса УТН – 5.

    3.     Принцип роботи всережимного регулятора насоса УТН – 5.

     

     

    1.     Всержимний регулятор підтримує любий заданий трактористом режим роботи двигуна: від мінімальної частоти обертання (в режимі холостого ходу) до максимальної. При зростанні навантаження регулятор, діючи на плунжерні пари паливного насоса, автоматично збільшує кількість палива, що подається в циліндри, а при зниженні навантаження – зменшує подачу палива.

    2.               Всережимний регулятор паливного насоса УТН – 5 складається:

    1 - корпус регулятора; 2 - упорна шайба; 3 - спіральна пружина; 4 - маточина вантажів; 5 - вантажі регулятора; 6 - важіль управління; 7 - важіль пружини; 8 - пружина регулятора; 9 - кришка корпусу; 10 - тяга рейки насоса; 11 - основний важіль; 12 – корректор  подання палива; 13 - шпилька для закріплення пружини збагачувача; 14 - регулювальний гвинт обмеження ходу основного важеля; 15 - жорсткий упор; 16 - болт, що з’єднує проміжний і основний важелі; 17-ролик; 18 - проміжний важіль; 19 - вісь важелів; 20 - муфта; 21 - наполегливий шарикопідшипник.

     

     

     

    3.     Всережимний регулятор працює слідуючим чином:

    Пуск дизеля

     Важіль 9 треба повернути до упору в гвинт 8 максимальної частоти обертання.

     Пружина 13 поверне основний важіль 16 проти ходу годинникової стрілки до упору в голівку болта 18 обмежувача максимального подання, а пружина 11 збагачувача потягне в ту ж сторону проміжний важіль 15 до упору в голівку болта 19, що зв'язує основний і проміжний важелі.  Рейка 12 займе положення, що відповідає максимальному цикловому поданню палива.

    У момент пуску, при збільшенні частоти обертання валу насоса колінчастого валу дизеля), відцентрова сила вантажів, долаючи зусилля пружини І збагачувача, переміщає муфту 21 управо, внаслідок чого проміжний важіль 15 обертається у бік зменшення подання палива. Двигун почне працювати на холостому ході.

    Робота на максимальній частоті холостого ходу:

    Якщо дизель не завантажений, а важіль 9 притиснутий до гвинта 8, то колінчастий вал обертається з максимальною частотою холостого ходу. При такому режимі відцентрова сила вантажів урівноважується силою пружини 13, а важелі 15 і 16 притиснуті один до іншого і працюють як один важіль.

    Номінальне навантаження.

     У міру збільшення навантаження від холостого ходу до номінальної (повною) частоти обертання колінчастого валу і валу насоса зменшується: Пружина 13 переміщає важелі 15 і 16, а з ними і рейку насоса у бік збільшення подання палива.

     Коли частота обертання стане номінальною, основний важіль підійде до голівки болта 18. У цьому положенні встановлюється рухлива рівновага відцентрової сили вантажів і сили стислої пружини регулятора.

     Важіль 16 упирається в голівку болта 18 при збільшенні навантаження і відходить від неї при її зменшенні.  Відповідно до відхилень (повороту) важеля міняється і подання палива.

    Короткочасне перевантаження.

     Зі збільшенням навантаження вище номінальною частота обертання дизеля падає, відцентрова сила вантажів зменшується.

     Пружина 24 коректори, натискаючи через шток на основний важіль, іншим кінцем натисне на гвинт 26 і через корпус коректора відведе важіль 15 від важеля 16.  Рейка 12 переміститься у бік додаткового подання, і дизель здолає короткочасне перевантаження.

    Зупинка дизеля.

     Для зупинки дизеля важіль управління 9 відхиляють вперед по ходу трактора, відводячи від болта 8.

     При цьому витки пружини 13 сходяться впритул і штовхають важіль 16 управо.  Голівка болта 19 тягне в ту ж сторону важіль 15, і рейка вимикає подання палива.

     При різкому виключенні подання з положення максимальної або номінальної частоти обертання проміжний важіль переводиться під дією збільшеної відцентрової сили вантажів, як показано на малюнку.

    Категорія: матеріали для учнів | Додав: vovan | Теги: всережимний ругулятор паливного нас, будова та принцип роботи на різних
    Переглядів: 4311 | Завантажень: 60 | Рейтинг: 5.0/2
    Всього коментарів: 0