Персональний сайт викладача Подолянчука Володимира Василь...
Неділя, 24.11.2024, 05:09
Меню сайту

Категорії розділу
Презентації [2]
матеріали для учнів [65]
Розробки уроків [2]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 500

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Трактори » матеріали для учнів

    Робочий цикл двотактного карбюраторного двигуна
    [ Викачати з сервера (144.4 Kb) ] 28.10.2013, 22:35

    Тема: Робочий цикл двотактного  карбюраторного двигуна

    План

    1.     Загальна будова двохтактного карбюраторного двигуна.

    2.     Такт перший.

    3.     Такт другий.

    4.     Переваги та недоліки карбюраторного двохтактного двигуна.

     

     

    1.       На рис. 7 показана схема будови й роботи  одноциліндрового двотактного карбюратор ного двигуна. Клапанів у цьому двигуні  немає. Пальна суміш надходить через  впускне вікно 8, а відпрацьовані гази виштовхуються через випускне вікно 7. Продувне вікно 13 через канал 12 сполучається з порожниною кривошипної камери 10  (картером) двигуна, де обертається колін частий вал. Впускне вікно 8, до якого приєднаний карбюратор, призначене для  всмоктування в порожнину картера пальної суміші, приготовленої в карбюраторі 9. Порожнина картера може сполучатися з навколишнім середовищем тільки при певних положеннях поршня через впускне  вікно й карбюратор або через продувне  вікно, циліндр і випускне вікно.

    Рис. 7. Схема будови й роботи двотактного карбюраторного двигуна:

     1 — циліндр; 2 — поршень; З — камера стиску; 4 — свічка; 5 — електропровід високої напруги; 6 — випускна труба; 7 — випускне вікно; 8 — впускне вікно; 9 — карбюратор; 10 — кривошипна камера; 11— картер; 12 — канал, що  сполучає порожнину картера з продувним вікном; 13— продувне вікно.

     

    2.   Робочий цикл двигуна здійснюється  так. Коли поршень 2 рухається від н. м. т.  до в. м. т., він перекриває спочатку продувне вікно, потім випускне вікно (рис. 7, а).

                Після цього в циліндрі над поршнем починається процес стиску пальної суміші,  яка надійшла в циліндр раніше. В цей же  час у порожнині картера створюється розрідження і як тільки нижня частина поршня  відкриє впускне вікно, через нього в порожнину картера надійде пальна суміш,  приготовлена в карбюраторі 9. Коли поршень наблизиться до в. м. т., між електродами запальної свічки проскочить іскра  і запалить стиснуту робочу суміш. Під дією високого тиску газів поршень переміщується  вниз  і  передає  рух  через  шатун колінчастому валу (рис. 7, б). Коли тиск у циліндрі знизиться до 2,0—3,0 кгс/см2, тобто коли поршень наблизиться до н. м. т., відкриється випускне вікно і гази вийдуть з циліндра назовні — відбудеться процес випуску (рис. 7, а). У цей час у порожнині картера стискується пальна суміш  аж поки не відкриється продувне вікно.

    3.   Коли продувне вікно відкриється, суміш з порожнини картера через канал 12 і продувне вікно 13 надійде в простір циліндра  над 1 поршнем, витіснивши звідси відпрацьовані гази. При дальшому обертанні колінчастого вала робочі процеси повторюються.

                Таким чином, протягом першого півоберта колінчастого вала у двотактном двигуні над поршнем відбуваються такі процеси: продувка, заповнення циліндра свіжою пальною сумішшю і стиск, а під  поршнем — засмоктування пальної суміші  у порожнину картера; під час другого півоберту колінчастого вала над поршнем відбувається спочатку розширення, потім випуск відпрацьованих газів, а під поршнем — стиск пальної суміші.

                Отже, всі робочі процеси відбуваються за один оберт колінчастого вала.

    4.     Двотактні карбюраторні двигуни у порівнянні з чотиритактними двигунами мають  такі переваги.

     1. Простота будови (немає газорозподільного механізму: його функції виконує  поршень).

     2. Потужність двотактних двигунів при  такому самому числі обертів колінчастого  вала і літражі більша в 1,5—1,6 раза.

     3. Працює двотактний двигун більш  рівномірно, тому що робочий хід припадає  на кожний оберт колінчастого вала, а це дає можливість мати на двигуні легший  маховик.

     4. Двотактні двигуни у порівнянні з чотиритактними мають нижчу економічність, тому що значна кількість пальної суміші втрачається в процесі продувки.

    Категорія: матеріали для учнів | Додав: vovan | Теги: агальна будова двохтактного карбюра, переваги та недоліки двохтактного к, робочі цикли двохтактного двигуна
    Переглядів: 3543 | Завантажень: 67 | Рейтинг: 1.0/1
    Всього коментарів: 0