Персональний сайт викладача Подолянчука Володимира Василь...
Субота, 18.05.2024, 18:27
Меню сайту

Категорії розділу
Презентації [2]
матеріали для учнів [65]
Розробки уроків [2]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 498

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Трактори » матеріали для учнів

    Призначення, загальна будова та принцип роботи системи живлення План 1. Призначення системи живлення. 2. Загальна будова си
    [ Викачати з сервера (194.8 Kb) ] 26.01.2014, 18:39

    Призначення, загальна будова та принцип роботи системи живлення

    План

    1.     Призначення системи живлення.

    2.     Загальна будова системи живлення.

    3.     Принцип роботи системи живлення.

     

    1.                   Система живлення дизеля призначена для заощадження дизельного палива, очищення його від механічних домішок і води, дозування подачі палива у кожний циліндр залежно від навантаження на двигун, своєчасного впорскування та розпилення в камері згорання та виведення продуктів згорання в атмосферу, а також очищення повітря від пилу.

     

    2.                   Прилади системи живлення. Система живлення двигуна (рис. 30) складається з повітроочисника 6 з ежекторним пристроєм 4, паливного бака 18, фільтра 23 грубої очистки палива, підкачувальної помпи 25, фільтрів 16 тонкої очистки палива, паливного насоса 22, форсунок 11, повітропроводів 7 і 8, паливопроводів 10, 12, 13, 14, 15, 20, 21 і 24, впускних і випускних трубопроводів.

     

    Рис. 30. Схема системи живлення двигуна СМД-14А:

     випускний трубопровід; 2 — крильчатка; З — іскрогасник; 4 — ежектор; 5 — трубка ежектора; 6 — повітроочисник; 7 — повітрозабірна труба; 8 — впускний трубопровід; 9 — пусковий підігрівник; 10, 12, 13, 14, 15, 20,21 і 24 — паливопроводи; 11— форсунка; 16 — фільтри тонкої очистки палива; 17 — пробка паливного бака; 18 — паливний бак, 19 — роздавальний кран; 22 — паливний насос; 23 — фільтр грубої очистки палива; 25— підкачувальна помпа; 26 — насос ручного підкачування палива.

     

    3.                   Схеми систем живлення тракторних двигунів принципово мало відрізняються одна від одної, тому для ознайомлення з роботою таких систем розглянемо схему на прикладі двигуна СМД-14А. Повітря, необхідне для приготування пальної суміші, надходить по повітрозабірній трубі 7 в повітроочисник 6, де воно очищається від пилу і по впускному трубопроїводу 8 надходить у циліндр двигуна. Паливо з паливного бака 18, коли відкритий кран 19, по паливопроводу 20 самопливом надходить у фільтр 23 грубої очистки, очищається від крупних механічних домішок і по трубопроводу 24 надходить у підкачувальну помпу 25. З підкачувальної помпи паливо під невеликим тиском по трубопроводу 14 надходить у фільтри 16 тонкої очистки і очищається від механічних домішок і води. По паливопроводу 15 паливо надходить у паливний насос 22, з якого під великим тиском порціями по паливопроводу високого тиску 13 надходить у форсунку11. Форсунка впорскує паливо в камеру згоряння. Паливо, яке проникає через зазори у з'єднанні деталей форсунки, по паливопроводу 12 відводиться у фільтри 16. Підкачувальна помпа подає в паливний насос палива більше, ніж він його витрачає, тому надлишок палива по паливотрубопроводу 21 повертається в підкачувальну помпу.

    Категорія: матеріали для учнів | Додав: vovan | Теги: призначення, загальна будова та принцип роботи с
    Переглядів: 7329 | Завантажень: 98 | Рейтинг: 3.0/5
    Всього коментарів: 0