Персональний сайт викладача Подолянчука Володимира Василь...
Субота, 23.11.2024, 21:10
Меню сайту

Категорії розділу
Презентації [2]
матеріали для учнів [65]
Розробки уроків [2]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 500

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Трактори » матеріали для учнів

    ПАЛИВНІ БАКИ ФІЛЬТРИ ОЧИСТКИ ПАЛИВА
    [ Викачати з сервера (228.5 Kb) ] 01.02.2014, 23:09

                                                                                                                      ПАЛИВНІ БАКИ ФІЛЬТРИ ОЧИСТКИ ПАЛИВА.

    План

    1.     Паливний бак.

    2.     Фільтр грубої очистки палива.

    3.     Фільтр тонкої очистки палива.

     

    1.     Паливо для живлення двигуна трактора заливають у паливний бак, місткість якого розрахована на роботу трактора без дозаправки не менше 10 годин. Паливні баки виготовляють з листової сталі, форма їх залежить від місця встановлення і має відповідати суча­сним вимогам компонування механізмів і вузлів трактора.

    Кількість палива в баці перевіряють за допомогою пластмасової прозорої трубки, мірної лінійки (її встановлюють у заливну горло­вину) або електричного покажчика рівня палива. Щоб запобігти ко­ливанням тиску в паливному баці, його внутрішня порожнина спо­лучається із зовнішнім повітрям.

    Паливний бак тракторів типу Т-150 і ХТЗ-170, зварений з двох стальних штампованих половин. Бак розташований, у прорізі зад­ньої частини кабіни і закріплюється двома металевими стрічками. У паливному баці встановлено вертикальні перетинки, які підви­щують жорсткість конструкції і зменшують збовтування палива під час роботи трактора. У верхній частині бака є горловина з кришкою і сітчастим фільтром. В кришці є отвір для надходження повітря в бак, від пилу вона захищена дротяною плутанкою.

    Поруч із заливною горловиною знаходиться отвір для пластма­сової прозорої трубки.

    Відбір палива відбувається через витратний кран і забірну трубку, яка виступає над днищем. Таке розташування забірної труб- ки запобігає всмоктуванню домішок палива, що осідають на дні. Щоб закрити кран, рукоятку крутять за стрілкою годинника до упо­ру кульки в гніздо. Для періодичного видалення відстою призначе­ний зливний кран, змонтований в нижній частині бака.

     

    2.     Фільтри грубої і тонкої очистки палива. Робота паливної апарату­ри значною мірою залежить від якості фільтрації палива. Його не­обхідно старанно очищати від води і механічних домішок, які погіршу­ють роботу прецизійних пар, знижують їх щільність, порушують пода­чу палива і чіткість відсічки форсунки, ускладнюють розпилення па­лива. Наявність води у паливі спричинює корозію деталей, зависання голок розпилювачів форсунок, плунжерів у гільзах і поломку пружин.

    Для захисту від механічних домішок і води на тракторних і ком­байнових дизелях застосовують фільтри грубої і тонкої очистки.

    Фільтри грубої очистки призначені для видалення з палива домі­шок розміром понад 0,05...0,07 мм і води. Це забезпечує тривалу і без­перебійну роботу паливного насоса і форсунок. На сучасних трактор­них дизелях установлюють фільтри типу ФГ, які відрізняються лише

    7.3. Фільтр грубої очистки палива:

    1 — стакан; 2 — фільтруючий елемент; 3 — кільце натискне; 4, 5 — паливопроводи; 6 — корпус фільтра; 7 — розподільник; 8 — заспокоювач; 9 — пробка отвору для зливу відстою палива

    розмірами і пропускною здат­ністю. За конструкцією усі фільтри ФГ однакові (рис. 7.3).

    Паливо, я}се засмокту­ється з бака трактора насосом через паливопровід 4 і порож­нистий болт, заповнює кіль­цеву порожнину у корпусі 6 (порожнина розташована під розподільником 7) і через ві­сім отворів діаметром 2 мм у розподільнику надходить у стакан 1. Паливо проходить через кільцевий зазор між фільтруючим елементом 2 і стінкою стакана. Невелика його частина, різко змінюючи напрям, проходить через сітку фільтруючого елемента з отворами до 0,25 мм і цент­ральний отвір й через трубо­провід 5 спрямовується у підкачувальний насос. Основна частина палива, механічні домішки, краплі води за інерцією рухаються вниз, уздовж стінок стакана 1, у зо­ну відстою по кільцевому зазору між стаканом і заспокоювачем 8.

    Заспокоювач відділяє порожнину з циркулюючим паливом від зони відстою і забезпечує ефективну роботу фільтра при коливаннях і вібрації. У зоні відстою (при повороті пального на 180°) частинки механічних домішок і води осідають на дно стакана 1. Очищене пали­во через центральний отвір заспокоювача надходить до сітки фільтруючого елемента. Відстій на дні стакана періодично зли­вається через отвір, закритий пробкою 9 у нижній частині фільтра.

     

    3.     Фільтри тонкої очистки призначені для очищення палива від дрібних механічних частинок. Найпоширеніші фільтри з паперовими фільтруючими елементами, які забезпечують високий ступінь очи­стки. Конструкцію фільтра тонкої очистки палива двигунів Д-240, Д-245 тракторів МТЗ-80, МТЗ-82, МТЗ-100 наведено на рис.7.4. У корпусі 3 встановлено три паперових фільтруючих елементи 1, які зверху і знизу ущільнені гумовими кільцями 4, а на корпусі фільтра — кришку 5 з продувним вентилем. Відстій з фільтра зли­вається через отвір у корпусі 3, закритий пробкою 12.

     

    Рис. 7.4. Фільтр тонкої очистки палива двигуна Д-240:

    1 — фільтруючі елементи; 2—трубка для відведення повітря; 3 — корпус; 4— кільце ущільнювальне; 5 — кришка; 6 — штуцер вентиля; 7 — кульковий клапан; 8, 10 — гайка; 9 — вентиль; 11 — про­кладка; 12 — пробка зливного отвору; 13 — ущільнювач; А — отвір для відведення очищеного палива; Б — отвір для підведення неочищеного палива; В — канал для підведення неочищеного палива; Г — канал для відведення очищеного палива

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    рис. 7.5. Фільтр тонкої очистки палива ФТ-150А дизелів СМД:

    1 — трубка зливна; 2, 12 — гайки; 3 — болт запірний; 4 — стакан; 5 — елемент фільтруючий; 6 — штуцер; 7 — корпус; 8 — трубопровід підведення чистого палива до паливного насоса; 9 — трубопровід для зливу дренажного палива із форсунок; 10 — перехідник; 11 — пробка; 13 — клапан перепускний; 14 — трубопровід зливу лишків палива і випуску повітря у бак; 15 — клапан видалення повітря; 16 — трубопровід зливу палива і випуску повітря при прокачуванні системи; 17 — трубопровід відводу лишків палива від паливного насоса; 18 — болт; 19 — трубопровід підводу палива від підкачувального насоса; 20 — кільце ущільнювальне; 21 — болт стяжний

     

    Від підкачувального насоса паливо трубкою низького тиску че­рез отвір Б подається в корпус 3 фільтра тонкої очистки. По каналу фільтра неочищене паливо надходить у верхню частину фільтра. Під тиском, створюваним підкачувального помпою, паливо проходить через фільтруючі елементи 1. Очищене від дрібних механічних домі­шок і води, воно по каналах Г потрапляє до отвору А і далі — до го­ловки паливного насоса. Продувний вентиль складається з деталей 6, 7, 8 і 9 і призначений для випуску повітря з паливної системи дви­гуна. При відкручуванні вентиля 9 голка звільняє кульку 7, що відходить від свого гнізда, і через відкритий отвір порожнина корпу­са фільтра сполучається із зовнішнім повітрям. Змішане з повітрям паливо зливається назовні через повітропровідну трубку 2.

    На тракторних двигунах встановлюють фільтр тонкої очистки палива ФТ-150А (рис. 7.5), який складається з чавунного корпуса 7, до якого стяжними болтами 21 кріпляться дві однакові фільтруючі секції, що працюють паралельно. Кожна секція складається з папе­рового фільтруючого елемента ЗФТ-75, розташованою на штуцері 6 в стакані 4. Для ущільнення між корпусрм і стаканом є кільце 20.

    Внизу встановлюють запірний болт 3 з гайкою 2 і зливною труб­кою 1. Такий пристрій дає змогу при технічному обслуговуванні відводити паливо, яке зливається з фільтрів.

    Фільтруючі елементи 9ТФ-3 і ЗФТ-75. Фільтруючий елемент ЗФТ-З — це паперова штора площею до 0,5 м2, складена у циліндр гармошкою. Фільтрувальний папір штори з пористою структурою для проходження палива утримує на поверхні механічні домішки розміром більше 0,002 мм. Штору приклеєно до картонної обичай­ки і разом з нею завальцьовано зверху і знизу жерстяними кришка­ми. Обичайка запобігає пошкодженню штори. Для проходження палива на всій поверхні обичайки зроблено круглі отвори.

    Конструкція фільтруючого елемента ЗФТ-75 аналогічна попе­редній, проте у ній застосовані дві паперові штори, розташовані одна в одній. Площа поверхні зовнішньої штори (основної) майже 0,5 м2, а другої (контрольної) становить 30% від першої. Наявність двох штор забезпечує надійнішу очистку палива від води і механічних домішок.

     

    Категорія: матеріали для учнів | Додав: vovan | Теги: будова, фільтри очистки палива призначення , Паливний бак
    Переглядів: 5304 | Завантажень: 70 | Рейтинг: 3.0/2
    Всього коментарів: 0