Персональний сайт викладача Подолянчука Володимира Василь...
Субота, 23.11.2024, 21:09
Меню сайту

Категорії розділу
Презентації [2]
матеріали для учнів [65]
Розробки уроків [2]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 500

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Трактори » матеріали для учнів

    КАРБЮРАЦІЯ. БУДОВА КАРБЮРАТОРА ПУСКОВОГО ДВИГУН
    [ Викачати з сервера (1.24 Mb) ] 29.01.2014, 17:03

    КАРБЮРАЦІЯ. БУДОВА КАРБЮРАТОРА ПУСКОВОГО ДВИГУНА

    План

    1.      Поняття про карбюрацію. Види паливних сумішей.

    2.      Будова карбюратора К – 06.

    3.      Принцип роботи карбюратора К – 06.

     

    1.      Процес приготування пальної суміші з повітря і палива нази­вається карбюрацією, а прилад, в якому здійснюється приготування такої суміші — карбюратором. Карбюратор готує паливну суміш певного складу залежно від режиму роботи двигуна.

    Співвідношення між кількістю пального і повітря в суміші оціню­ють коефіцієнтом надлишку повітря, який є відношенням дійсної кількості повітря в суміші до теоретично необхідної для спалювання кількості пального. Якщо в пальній суміші на 1 кг пального припадає 15 кг повітря (α = 15/15 = 1), то суміш називається нормальною. В такій суміші повітря і паливо згоряють повністю. Двигун працює стабільно і має середні показники потужності та економічності.

    У збагаченій суміші повітря 12... 15 кг, на 15...20% менше, ніж в нормальній суміші α = 0,85...0,80. Така суміш згоряє швидше, двигун розвиває найбільшу потужність, проте палива витрачається більше.

    Збагачена суміш має повітря менше 12 кг, на 20...60 % менше, ніж нормальна, коефіцієнт надлишку повітря α = 0,8..,0,4. Ця суміш горить повільно, потужність двигуна зменшується, витрата палива значно збільшується.

    У збідненій суміші повітря витрачається 15... 17 кг, на 10...15 % більше, ніж у нормальній α = 1,1... 1,15. Швидкість її згоряння дещо менша від збагаченої суміші. Двигун працює економічніше, проте має меншу потужність.

    Бідна суміш містить повітря більше 17 кг, на 15...30% більше, ніж нормальна α =1,15... 1,3. Вона горить повільно, процес може відбуватися протягом усього такту розширення і навіть випуску. Двигун працює нестабільно, потужність його зменшується, а витра­та палива — збільшується.

    Найбільшу потужність карбюраторний двигун розвиває при а = 0,9, найекономічніший при а = 1,1.


    Коефіцієнт надлишку повітря дизельних двигунів значно більший. Для дизелів з нерозділеними камерами згоряння і об’єм­ним сумішоутворенням α = 1,5... 1,8; з плівковим сумішоутворенням α = 1,45... 1,55; з вихровими камерами і передкамерами α = 1,25... 1,45; з наддуванням α = 1,35...2,0.

    Пускові двигуни більшосхі тракторів мають безпоплавцевий (діафрагмовий) горизонтальний карбюратор 11.1107 011 (К-06).

    2.      Карбюратор 11.1107011 (К-06) складається з корпуса 3 (рис. 7.2) і кришки 26, що кріпиться до корпуса шістьма гвинтами 27. Між корпу­сом і кришкою—мембрана 20 (діафрагма) з жорстким металевим цен­тром. Між мембраною 20 і кришкою 26 — ущільнювальна прокладка.

    У кришці 26 встановлений утеплювач 23, між якими є пружина 24, що притискує шток утоплювача до кришки. Отвір 22 з’єднує проміжок між діафрагмою і кришкою з атмосферою.

    В корпусі 3 є вхідна горловина 1, дифузор 7 і змішувальна каме­ра 9, які утворюють головний повітряний тракт карбюратора. Попе­речний переріз дифузора найменший, що забезпечує збільшення швидкості руху повітря. До корпуса 3 на вісях кріпляться повітряна заслінка 2 і дросельна заслінка 8. Повітряну заслінку встановлено у вхідній горловині 1, а дросельну — у змішувальній камері 9. До кор­пуса повітряної заслінки 2 прикріплений шток 5, між ними — клапан 4. До заслінки він притискується пружиною 6, перекриваючи отвори 34 повітряної заслінки 2. В корпусі 3, в площині найменшого пе­рерізу дифузора 7, встановлений жиклер-розпилювач 15, кінець яко­го піднятий відносно корпуса 3, а сам жиклер прикріплений гвинтом з центральним отвором. Між жиклером і гвинтом встановлений кла­пан 21, який запобігає надходженню повітря в паливну камеру 16 з дифузором 7 тоді, коли жиклер 15 не працює. Жиклер-розпилювач 15 і зворотний клапан 21 належать до головної дозувальної системи.

    До системи холостого ходу входять повітряний канал 33, емульсійний канал 31 і паливний жиклер 19. У повітряному каналі 33 встановлений повітряний жиклер 32. Емульсійний канал має пе­рехідний отвір ЗО і вихідний — 29. Перехідний отвір знаходиться перед дросельною заслінкою 8 змішувальної камери 9, коли заслін­ка повністю закрита, а вихідний отвір — за дросельною заслінкою. Прохідний отвір паливного жиклера 19 регулюється гвинтом 17, який відносно корпуса 3 фіксується пружиною 18.

    Паливо з фільтра по гумовому трубопроводу надходить до шту­цера 28, який болтом 10 пригвинчений до корпуса 3. Між корпусом і штуцером, штуцером і болтом встановлюють алюмінієві або мідні ущільнювальні прокладки. Попаданню палива із штуцера 28 в па­ливну камеру 16 запобігає паливний клапан 25, який притис­кується до гнізда клапана 12 лівим плечем важеля 13, на праве пле­че якого діє пружина 14. Важіль 13, як і гніздо клапана, встановле­ний на осі, закріпленій в корпусі 3.

    3. Перед пуском двигуна повітряну заслінку, 2 закривають, а дро­сельну 8 — відкривають. Положення заслінок на рис. 7.2, б наведено суцільною лінією. Натискуванням на кнопку утоплювача 23 запов­нюють камеру 16 паливом. Повітряну і дросельну заслінки регулю­ють за допомогою важеля, встановленого на осі повітряної заслінки із зовнішнього боку корпуса карбюратора. Перед пуском двигуна на цей важіль діють вручну, а після пуску він регулюється автоматич­но. При натискуванні на кнопку утоплювача 23 пружина 24 стис­кується. Шток утоплювача переміщує жорсткий центр мембрани 20 вверх, а центр діє на праве плече важеля 13, який обертається навко­ло осі. Праве плече важеля 13 стискує пружину 14, а ліве 13 не діє на клапан 25. Оскільки паливний бачок розташований вище карбюра­тора, то паливо, тиснучи на клапан 25, переміщує його від гнізда кла­пана 12 униз. Паливо з бачка самопливом надходить у наливну ка­меру 16 карбюратора. При відпусканні кнопки утоплювача пружина 24 повертає шток утеплювача в початкове положення. Пружина 14, діючи на важіль 13, повертає клапан 25 у початкове положення.

    При обертанні колінчастого вала пускового двигуна розріджен­ня з його кривошипної камери передається в головний повітряний тракт карбюратора. Внаслідок різниці тисків у головному повітря­ному тракті і в порожнині між діафрагмою 20 і кришкою 26 діафраг­ма 20 переміщується вверх. Паливо камери 16 через жиклер-розпи­лювач 15 головної системи і через жиклер 19 системи холостого хо­ду витісняється діафрагмою в змішувальну камеру 9. При цьому із жиклера-розиилювача 15 витісняється паливо, а з перехідного і вихідного отворів системи холостого ходу — емульсія. Вона утво­рюється в каналі 31, де паливо зустрічається з потоком повітря. Повітря в канал надходить по каналу 33, проходячи через жиклер 32. Під дією розрідження клапан 4, стискуючи пружину 6, трохи пе­реміщується на штоку 5. Через отвори 34 повітряної заслінки і щілини між повітряною заслінкою 2 і корпусом 3 до змішувальної камери 9 надходить повітря. З емульсії палива і повітря у цій камері утворюється легкозаймиста збагачена суміш.

    Після пуску двигуна розрідження за дросельною заслінкою 8 збільшується, її повітряний клапан 4 відкривається повністю. Па­ливо з паливного бачка через жиклери 15 і 19 надходить у змішу­вальну камеру 9 постійно. Це відбувається тому, що діафрагма 20 займає верхнє положення і відкриває клапан 25, Через те, що кількість повітря, яке надходить у змішувальну камеру 9, збільшується, паливна суміш збіднюється.

    Після пуску двигуна його переводять на холостий хід, для цьо­го повітряну заслінку 2 відкривають, а дросельну 8 — закривають. Швидкість потоку повітря і величина розрідження в повітряному тракті зменшується. Зворотний клапан 21 закривається. Паливо че­рез жиклер-розпилювач 15 в змішувальну камеру 9 не надходить, а з паливної камери 16 йде через жиклер 19 в канал 31. Повітря в ка­нал 31 надходить по каналу 33 і перехідному отвору ЗО. Емульсія з каналу 31 через вихідний отвір 29 прямує в змішувальну камеру 9. Паливо у паливну камеру 16 надходить постійно, тому що діафраг­ма 20 у взаємодії з важелем 13 відкриває паливний клапан 25.

    Для пуску основного двигуна збільшують частоту обертання ко­лінчастого вала пускового двигуна, повністю відкриваючи дросель­ну заслінку 8. Повітряна заслінка 2 при цьому залишається відкри­тою (на рис 7.2, б наведено пунктирною лінією). При відкриванні дросельної заслінки 8 перехідний отвір ЗО залишається, за нею. Емульсія з каналу 31 потрапляє в змішувальну камеру через отвори ЗО і 29. При подальшому відкриванні заслінки 8 розрідження в ди­фузорі 7 збільшується. Паливо з паливної камери 16 знову починає надходити у змішувальну камеру 9 через жиклер-розпилювач 15.

    При роботі двигуна при максимальній частоті обертання із по­вним навантаженням потік повітря з каналу 33 спрямовується не лише в канал 31, а й через паливний жиклер 19 в паливну камеру 16. Цим забезпечується зменшення розрідження біля жиклера-розпи- лювача 15 і запобігається збагачення суміші. Система холостого хо­ду також продовжує працювати. Кількість палива, що надходить че­рез отвори 29 і ЗО в змішувальну камеру 9, при збільшенні частоти обертання колінчастого вала зменшується.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Категорія: матеріали для учнів | Додав: vovan | Теги: 6 та принцип його роботи, будова карбюратора К-0, карбюрація, види паливних сумішей
    Переглядів: 3512 | Завантажень: 66 | Рейтинг: 5.0/2
    Всього коментарів: 0