Персональний сайт викладача Подолянчука Володимира Василь...
Четвер, 02.05.2024, 14:25
Меню сайту

Категорії розділу
Матеріал для учнів [11]
Розробки уроків [0]
Презентації [0]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 498

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Система технічного обслуговування і ремонту » Матеріал для учнів

    Розбирання двигуна на вузли і агрегати
    [ Викачати з сервера (20.2 Kb) ] 18.11.2021, 22:38

    Розбирання двигуна на вузли і агрегати

    План.

    1. Поняття про процес розбирання двигуна.
    2. Послідовність розбирання двигуна.

    Розбирання – це один з відповідальних технологічних процесів ремонту автомобілів. Від якості її виконання залежить кількість деталей, які можуть бути використані повторно, об’єм робіт по відновленню деталей, а внаслідок економіка і якість ремонту.

    Процес розбирання дає АТП 60...70% деталей для повторного використання. Кінцевим продуктом процесу розбирання деталей, які потім використовуються у виробництві без ремонту або після їх відновлення, тому при розбиранні автомобілів, їх агрегатів, і вузлів необхідно забезпечити максимальне зберігання деталей. Кількість придатних деталей, трудомісткість відновлення деталей, що потребують ремонту залежить від організації і технології виконання розбиральних робіт.

    До механізації та автоматизацій розбірних робіт відносять наступні засоби: підйомно-транспортні пристрої, розбірні стенди, механізований інструмент, пристрої для розбирання.

    Вимитий і очищений двигун встановлюють на стенд для розбирання і зливають з картера оливу. Розбирання проводять у наступній послідовності.

    Спочатку знімаємо шланг, який іде від паливного насоса до форсунок, і шланг системи вентиляцій картера двигуна.

    Знімають паливний і теплоізоляційний екран. Знімають проводи високої напруги і датчик – розподілювач запалювання з ущільнюючим кільцем і кронштейном. Знімають паливний насос з теплоізоляційною прокладкою, штовхачем і прокладками. Знімають корпус допоміжних агрегатів з ущільнюючим кільцем. Після цього знімають натяжну планку і ремінь привода генератора, генератор і кронштейн його кріплення. Зафіксувавши маховик, фіксатором відвертають гвинт кріплення шківа привода генератора і знімають шків. Наступним знімають передню кришку шестерінчастого приводу газорозподільного механізму. Знімають натяжний ролик з віссю і дистанційним кільцем.

    Тріщини, пробоїни, обломи, зрив різьби, і інші дефекти в деталях часто з’являються у результаті порушення технологічних прийомів при розбиранні.

    Відвернувши гвинти кріплення насоса охолоджуючої рідини, виймають з гнізда в блоці циліндрів насос охолоджуючої рідини з прокладкою. Знімають впускну трубку і впускний колектор із прокладками, забірником теплого повітря і кронштейном.

    Вивертають з головки циліндрів датчик контрольної лампи тиску оливи. Знімають шланги підвода і відводу охолоджуючої рідини до опалювача. Від’єднують шланги від термостата і знімають його. Знімають з'єднуючу трубку насоса охолоджуючої рідини і відвідний патрубок з прокладкою. Ключем відвертають датчик покажчика температури охолоджуючої рідини і форсунки. Пристосуванням знімають масляний фільтр з прокладкою.

    Від'єднавши від патрубків на криниці головки циліндрів і на блоці циліндрів шланг витяжної вентиляції картера, вийняти покажчик рівня оливи.

    Знімають кришку головки циліндрів. Відвернути гвинти і зняти коромисла з штангами. Відвернути гайки кріплення головки циліндрів і зняти її. При необхідності розбирають головку циліндрів. Перевертають двигун картером вверх і знімають масляний картер із прокладкою. Знімають приймач і масляний насос.

    Відвертають шатунні гвинти і обережно через циліндри вийняти поршні з шатунами.

    Заблокувавши маховик фіксатором, відвернути гвинти кріплення маховика, зняти шайбу болтів і маховик з колінчатого вала. Зняти тримач заднього сальника колінчастого валу з прокладкою. Зняти кришки корінних підшипників разом з нижніми вкладишами. Виймають з гнізд підшипників колінчатий вал, а потім верхні вкладиші і шайби осьового переміщення із задньої опори.

     

     

    Категорія: Матеріал для учнів | Додав: vova09671 | Теги: Процес розбирання двигуна. послідов
    Переглядів: 501 | Завантажень: 3 | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0