Персональний сайт викладача Подолянчука Володимира Василь...
Четвер, 02.05.2024, 14:43
Меню сайту

Категорії розділу
Матеріал для учнів [11]
Розробки уроків [0]
Презентації [0]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 498

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Система технічного обслуговування і ремонту » Матеріал для учнів

    Основні несправності газорозподільчих механізмів та їх ремонт
    [ Викачати з сервера (1.68 Mb) ] 02.11.2021, 23:33

    Тема: Основні несправності газорозподільчих механізмів та їх ремонт

    План

    1. Несправності головки циліндрів та їх ремонт.
    2. Несправності клапанних гнізд та їх ремонт.
    3. Несправності клапанів та їх ремонт.


    1. Головка циліндрів може мати такі дефекти: тріщини, спрацювання клапанних гнізд, корозійне спрацювання головок із алюмінієвого сплаву, спрацювання різьби, нещільність прилягання доблка циліндрів. Для виявлення тріщин головку блока піддають гідравлічному випробовуванню на
    стенді. Для випробування отвори в головці боків герметизують заглушками і в середину нагнітають воду під тиском до 0,4 МПа, при цьому протягом 3 -5 хв на її поверхні не повинно бути протікань. Тріщини водяної сорочки, які не проходять через отвори для шпильок, ремонтують електродуговим
    зварюванням, епоксидними клеями або встановлюють латки. Для заварювання тріщин у чавунних головках використовують біметалеві електроди. Тріщини в алюмінієвій головці заварюють газовим зварюванням після того, як її нагріли в печі до температури 250 – 300*С. При корозійному зносі алюмінієві головки циліндрів відновлюють так. Пошкоджену поверхню зачищають від слідів корозії фрезеруванням та знежирюють. Потім головку нагрівають до 60-80*С, на пошкоджену ділянку наносять епоксидний клей з алюмінієвим чи цементним наповнювачем. Після затвердіння проводять
    механічну обробку. Спрацьовані нарізні з’єднання ремонтують встановленням перехідних втулок на різьбі. Жолоблення площини прилягання до блока допускається до 0,15мм. При великому значенні жолоблення площини шліфують.
    2. КЛАПАННІ ГНІЗДА спрацьовуються. Залежно від спрацювання гнізд клапанів їх відновлюють: фрезеруванням або шліфуванням фасок; встановленням нових кілець; фрезеруванням форми фасок. Для цього використовують спеціальні фрези з кутом різальної кромки 15,45,75*.Після закінчення фрезерування ширина отриманої робочої фаски повинна бути 2-3 мм. При заміні КІЛЕЦЬ клапанного гнізда в головці розточують отвір на розмір, при якому товщина кільця повинна бути 6-8мм, а глибина розточки 8-10 мм. Кільця запресовують в розточені гнізда за допомогою оправки, при цьому нагрівають головку до температури 180*С, а кільця охолоджують в рідкому азоті до 196*С. кріплення кілець у головці надійно забезпечується
    посадкою з натягом 0,15- 0,25 мм. Після встановлення кільця фрезерують до отримання потрібної фаски.

    1. У КЛАПАНАХ спрацьовується :Фаски; Тарілки; Стержні по діаметру і торцях. Ці дефекти усувають шліфуванням на верстаті. Для щільного прилягання тарілки клапана до гнізда проводять притирання. Для притирання використовують спеціальні алмазні пасти. Перед притиранням клапан
      встановлюють у напрямну втулку, підключаючи під нього слабку пружину, яка повинна підіймати клапан на висоту 10-15 мм над площиною головки. Притирання проводять до появи суцільної матової смужки завширшки 1-2 мм. Верхня її межа повинна розміщуватися на 1,5 мм нижче від краю
      циліндричного пояска. Після притирання якість герметичності перевіряють пневматичним приладом. Стакан приладу встановлюють на верхню площину блока так, щоб тарілка клапана була в середині його. В стакан грушею нагнітають повітря до тиску 0,400,5 МПа. Зменшення тиску, який
      визначається манометром, вказує на негерметичність клапана. Клапанний механізм регулюють під час складання двигуна.

     

     

    Категорія: Матеріал для учнів | Додав: vova09671 | Теги: Основны неполадки деталей ГРМ ъх пр
    Переглядів: 223 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0