Персональний сайт викладача Подолянчука Володимира Василь...
Субота, 25.11.2017, 14:23
Меню сайту

Категорії розділу
Презентації [2]
матеріали для учнів [65]
Розробки уроків [2]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 386

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Трактори » матеріали для учнів

    ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ХОДОВУ ЧАСТИНУ ТРАКТОРА
    [ Викачати з сервера (34.1Kb) ] 23.09.2014, 20:14

    ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ХОДОВУ ЧАСТИНУ ТРАКТОРА

    План.

    1.      Призначення ходової частини трактора.

    2.      Вимоги до ходової частини трактора.

    3.      Типи ходової частини тракторів.

    4.      Поняття про остов трактора.

    5.      Типи остовів тракторів.

     

    1. Ходова частина призначена для перетворення крутного моменту, створеного двигуном і збільшеного механізмами силової передачі, в зусилля, яке дає можливість здійснювати поступальний рух тракто­ра.

     

    1. Ходові частини тракторів повинні відповідати таким вимогам:
    •  Забезпечувати необхідне для пересування трактора зчеплення з дорожнім по­криттям або ґрунтом;
    •  Забезпечувати найменший питомий тиск на дорожнє покриття або ґрунт;
    •  Забезпечувати найменші витрати потужності на переміщення та буксування.

     

    1. Трактори мають гусеничні, колісні і напівгусеничні ходові час­тини.

    Ходова частина колісного трактора складається з остова, веду­чих і напрямних коліс, переднього моста та підвіски остова, гусе­ничного — із остова, гусе’ничних рушіїв та підвіски.

    1. Остов — це несуча частина трактора, до якої кріпляться всі йо­го агрегати і яка приймає на себе всі діючі на трактор зусилля. За конструкцією остов може бути напіврамним або рамним.

     

    1. Напіврамний остов колісного трактора (рис. 12.1, б) — це об'єд­нана конструкція окремих корпусів трансмісії і балок напіврами. Складається з литого корпусу (або корпусів), в якому розміщені ме­ханізми трансмісії (коробка передач, головна передача і дифе­ренціал) і двох брусів, з’єднаних в передній частині поперечним бру­сом. Поздовжні та поперечний бруси утворюють напівраму, на якій кріпиться двигун, радіатор, передня вісь або передній ведучий міст.

    Напіврамний остов застосовується на універсально-просапних тракторах ЮМЗ, МТЗ та інших.

    Рамний остов колісного трактора (рис. 12.1, а) являє собою кле­пану або зварну раму із стального прокату, на якій кріпляться всі аг­регати. Складається з двох напіврам, з’єднаних шарнірно, а між со­бою — подвійним шарніром, що дозволяє напіврамам повертатися відносно одна одної в горизонтальній площині на ±30°, у верти­кальній — на ±І8°.

     

    Вертикальний шарнір призначений для повороту трактора шля- м «зламу» двох напіврам, а горизонтальний.— для пристосування і: нової частини до рельєфу дороги, завдяки чому рама не наванта­жується крутними зусиллями при русі трактора по нерівній дорозі. Д: напіврам кріпляться ведучі мости.

    Рамний остов застосовується на тракторах типу Т-150К, ХТЗ-121, ХТЗ-16132, ХТЗ-16333, К-700.

    Рамний остов гусеничного трактора (рис. 12.2, а) складається із тами з двома поздовжніми 4 і двома поперечними брусами 3 і 5 з талфами 7. На рамі закріплено чотири цапфи 7 для встановлення кареток з опорними котками. На передній рамі розміщено напрямні колеса 1, на задній — на кронштейнах кріпиться задня вісь 6, при­значена для установки причіпних і начіпних машин. Поздовжні труси спереду замикаються важким литим брусом, який зрівнова­жує трактор під час роботи з начіпними машинами або знаряддям, навішеним позаду.

    Рамний остов застосовується на тракторах типу Т-150, ХТЗ-150-03, ХТЗ-153Б, ХТЗ-181, ХТЗ-201, Т-4А.

    Напіврамний остов гусеничного трактора (рис. 12.2, б) скла­дається з корпусів муфти зчеплення 12, коробки «передач 11, ме­ханізмів заднього мосту і напіврами, яка має два поздовжні бруси 13 і приєднаний до їх кінців передній брус 14.

    Напіврамний остов застосовується на тракторах типу Т-70С.

     

            8   9           б                             10                    11        12

    Рис. 12.1. Ходова частина і остов колісних тракторів:

     

     

     

    а — ходова частина і остов трактора загального призначення; б — остов просапного трактора; 1 — підвіска; 2 — передній міст; 3 — остов; 4, 7 — задні і передні колеса; 5 — задній міст; 6 — подвійний шарнір; 8 — передня балка; 9 — поздовжня балка (лонжерон); 10 — корпус зчеплення; 11 —корпус коробки передач; 12 — корпус заднього моста

    Рис. 12.2. Ходова частина гусеничного трактора:

    а — загальний вигляд; б — напіврамний остов; 1 — напрямне колесо; 2, 14 — передні бруси; 3,5 — поперечні бруси; 4 — поздовжній брус: 6 — задня вісь; 7 — цапфи; 8 — гусениця; 9 — опорні котки; 10 — корпус механізмів трансмісії; 11— корпус коробки передач; 12 — корпус муфти зчеплення; 1З — поздовжні бруси

     

     

     

    Категорія: матеріали для учнів | Додав: vovan | Теги: вимоги до ходової частини, призначення ходової частини трактор, типи та їх загальна будова, поняття про остов трактора та його
    Переглядів: 2663 | Завантажень: 84 | Рейтинг: 4.5/2
    Всього коментарів: 0