Персональний сайт викладача Подолянчука Володимира Василь...
Вівторок, 26.09.2017, 12:06
Меню сайту

Категорії розділу
Презентації [2]
матеріали для учнів [65]
Розробки уроків [2]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 382

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Трактори » матеріали для учнів

    ПРИЗНАЧЕННЯ МЕХАНІЗМІВ ТРАНСМІСІЇ. ТРАНСМІСІЙНІ МАСЛА
    [ Викачати з сервера (13.2Kb) ] 02.09.2014, 20:11

    ПРИЗНАЧЕННЯ МЕХАНІЗМІВ ТРАНСМІСІЇ. ТРАНСМІСІЙНІ МАСЛА

    План

    1. Призначення механізмів трансмісії трактора.
    2. Трансмісійні мастила.

     

    1. Муфта зчеплення — забезпечує швидке відокремлення двигуна від коробки передач; короткочасне роз’єднання двигуна і трансмісії, необхідне для переключення передач і поступове плавне з’єднання двигуна з трансмісією; захист двигуна і трансмісії від поломок при швидкій зміні навантаження.

    Коробка передач — забезпечує "тривале відключення двигуна від трансмісії; зміну швидкості руху і тягового зусилля трактора при сталій частоті обертання колінчастого вала двигуна; задній хід трак­тора при незмінному напрямку обертання колінчастого вала двигуна.

    Карданна передача і проміжне з’єднання призначені для пере­дачі обертання між валами механізмів трансмісії, співвісність яких порушується під час складання трактора, під дією нерівностей до­роги (поля) чи внаслідок деформації рами. Проміжне з’єднання встановлюється між муфтою зчеплення і коробкою передач трак­торів ЮМЗ-6, ДТ-75М, ДТ-75С.

    Гідротрансформатор — забезпечує плавне зрушення трактора з місця і плавний розгін його під навантаженням; автоматичну і без­ступінчасту зміну швидкості руху трактора залежно від тягового навантаження; захист двигуна і трансмісії від поломок при швидкій зміні навантаження.

    Підсилювач крутного моменту — полегшує зрушення трактора з місця; забезпечує зміну швидкості руху і тягового зусилля в 1,25 рази на ходу трактора без переключення передач.

    Роздавальна коробка — передає обертання і крутний момент до передніх ведучих коліс трактора.

    Головна передача — забезпечує зменшення частоти обертання і збільшення крутного моменту; передачу обертання під кутом 90° до осі колінчастого вала дизеля.

    Диференціал — розподіляє обертання і крутний момент між правим і лівим ведучими колесами, а також забезпечує їх обертан­ня з різною частотою при поворотах трактора або несприятливих дорожніх умовах.

    Кінцева передача — зменшує частоту обертання і збільшує крутний момент.

    Піввісь — вал, який з’єднує головну передачу або диференціал з маточиною ведучого колеса.

    2. Для забезпечення надійної і тривалої роботи механізмів трансмісії за будь-яких умов трансмісійні масла повинні відповіда­ти таким основним вимогам:

    - зменшувати спрацьовування робочих поверхонь зубців шес­терень та інших перевантажених деталей;

    •  зменшувати витрати на тертя в зубчастих передачах;
    •  добре відводити тепло і видаляти із тертьових поверхонь про­дукти спрацювання;
    •  не спричинювати корозію деталей;
    •  не утворювати піни під час роботи зубчастих передач;
    •  зберігати свої властивості при експлуатації тривалий час;
    •  виконувати свої функції в різних умовах експлуатації. згідно з ГОСТ 17479-85 трансмісійні масла класифікують зав’язкістю на 4 класи (9, 12, 18, 34), а за експлуатаційними властиво­стями — на 5 груп. Масла 1 групи випускають без присадок; 2 — з присадками проти спрацювання; 3 — з протизадирними присадка­ми помірної ефективності; 4 — з протизадирними присадками висо­кої ефективності; 5 — з протизадирними присадками багатофункці­ональної дії, а також універсальні масла.

    Позначаються трансмісійні масла так: ТМ-4-9з, де букви ТМ оз­начають, що це трансмісійне мінеральне масло; 4 — група масла за експлуатаційними властивостями; 9 — клас в’язкості; буква з — масло має присадку для згущення.

    Марки масел для мащення окремих вузлів трансмісії конкрет­ного трактора наведено в інструкції по експлуатації трактора. В ко­робках передач тракторів ХТЗ і МТЗ з гідропідтискними муфтами використовують моторні масла, у гідротрансформаторі трактора ДТ-175С — веретенне масло АУ або індустріальне И-12А.

    Категорія: матеріали для учнів | Додав: vovan | Теги: призначення механізмів трансмісії, трансмісійні мастила їх марки та за
    Переглядів: 686 | Завантажень: 34 | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0