Персональний сайт викладача Подолянчука Володимира Василь...
Субота, 25.11.2017, 14:31
Меню сайту

Категорії розділу
Презентації [2]
матеріали для учнів [65]
Розробки уроків [2]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 386

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Трактори » матеріали для учнів

    ПРИСТРОЇ ДЛЯ ПОЛІПШЕННЯ ПУСКУ ДВИГУНА
    [ Викачати з сервера (20.3Kb) ] 09.03.2014, 15:44

    ПРИСТРОЇ ДЛЯ ПОЛІПШЕННЯ ПУСКУ ДВИГУНА

    План

    1.    Способи поліпшення пуску двигуна.

    2.    Електрофакельний підігрівач.

     

    1.  В холодну пору року пуск двигуна проводиться в несприятли­вих температурних умовах. Для поліпшення пуску застосовують такі способи і пристрої.

    1.  Для поліпшення сумішоутворення при температурах навко­лишнього середовища нижче 0°С необхідно використовувати зи­мові сорти палива зі значним вмістом легких фракцій.

    При температурах нижче -20°С використовують пускову рідину «Холод Д-40». Вона складається з 60% диетилового спирту 15% пет­ролейного ефіру, 15% ізопропілнітрата і 10% моторного масла. Рідина відзначається високим тиском насичених парів, низькою температу­рою самозаймання ефіру і широким діапазоном запалювання суміші пускової рідини з повітрям. Тому для пуску дизеля в камері згоряння необхідно забезпечити температуру в кінці такту стиску 260...280°С.

    Рідина «Холод Д-40» подається у впускний трубопровід спеці­альними пристроями типу 5ПП-40А і ГІПА.

    2.  Збагачення суміші при пуску карбюраторного двигуна забезпе­чується застосуванням в карбюраторі прискорювального насоса (дви­гуни легкових і вантажних автомобілів) або утоплювача діафрагми 20 і повітряної заслінки 2 карбюратора пускового двигуна та продувально-заливного краника. Збагачення суміші при пуску у ди­зелях забезпечується пусковим збагачувачем (паливні насоси високо­го тиску типу ТН, ЛСТН), або пусковою пружиною (паливні насоси типу НД).

    3.  Обертання колінчастого вала при пуску полегшується при ви­користанні малов’язких масел групи В і Г, а також введенням у кон­струкцію газорозподільного механізму декомпресійного механізму.

    4.  Підігрівання повітря, що надходить у циліндри двигуна, забез­печується електричними свічками розжарювання або електрофакельними підігрівачами, встановленими у впускному трубопроводі.

    5. Загальне розігрівання двигуна за­безпечує найкращі результати при пуску. Для цього в сорочку охолодження двигу­на заливають гарячу воду, а в піддон кар­тера — розігріте масло. На деяких тракто­рах встановлюють передпускові підігрівачі охолоджувальної рідини і масла без зливання їх з двигуна, на дизелях Д-240А тракторів Т-70С — підігрівач ПЖБ-200Б. на дизелях типу СМД-60 — ПЖБ-300. Пе­редпусковий підігрівач дизеля ЯМЗ-240Б трактора К-701 забезпечує підігрівання охолоджувальної рідини не лише при пу­ску, а й при зупинках дизеля, він включе­ний в систему обігрівання дизеля. Систе­ма обігрівання — закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини, яка діє паралельно напрямку потоку ріди­ни у системі охолодження.

    6. На тракторах ЮМЗ-8280 з двигуна­ми «Івеко-Мотор-Січ» встановлюється тем, який живиться від електромережі 220В і служить для підігрівання двигуна в холодну пору року.

     

    2. На рис. 8.4 показано електрофакельний підігрівач дизеля СМД-19Т орно-просапного трактора ХТЗ-121. Підігрівач встанов­люється на впускному колекторі. В корпусі 9 вмонтовано дозуючий пристрій з клапаном 7 для подачі палива на спіраль розжарювання 10. Підігрівач підключено до електричної мережі трактора.

    Підігрівач включається в роботу тим же ключем, що і стартер. В першому положенні ключа включається спіраль, яка протягом 15...20 секунд накаляється; в другому положенні ключа одночасно з стартером включається і котушка 6 електромагнітного клапана. Кла­пан відкривається, паливо поступає на спіраль, згорає і підігріває повітря, яке проходить по колектору до циліндра. З виключенням стартера припиняється і робота електрофакельного підігрівача.

    Контроль за роботою підігрівача здійснюється контрольним елементом 13, встановленим на щитку приладів тракто­ра ХТЗ-121.

    Передпусковий електрофакельний підігрівач такого типу встановлюєтеся на дизе­лях типу Д-240 тракторів МТЗ-80 і МТЗ-82.

     

     

     

     

    Рис. 8.4, Підігрівач електрофакельний:

    1 — болт; 2 — трубка паливна; З — корпус клапана; 4 — шту­цер; 5 пружина клапана;6          — котушка електромагніта;7   — клапан; 8 — сідло клапа­на; 9 — корпус; 10 — спіральрозжарювання; 11 — кожух

    Категорія: матеріали для учнів | Додав: vovan | Теги: електрофакельний підігрівач його бу, пристрої для поліпшення пуску дизел
    Переглядів: 1058 | Завантажень: 41 | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0