Персональний сайт викладача Подолянчука Володимира Василь...
Субота, 25.11.2017, 01:07
Меню сайту

Категорії розділу
Презентації [2]
матеріали для учнів [65]
Розробки уроків [2]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 386

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Трактори » матеріали для учнів

    Паливо для дизельних двигунів
    [ Викачати з сервера (13.8Kb) ] 27.01.2014, 20:08

    Паливо для дизельних двигунів

    План

    1.     Паливо для дизельних двигунів.

    2.     Властивості дизельного палива.

    3.     Марки дизельного палива та його застосування.

     

     

    1.                 Рідке паливо, що застосовується в тракторних двигунах, виготовляють з нафти, яка складається з суміші ряду речовин, відомих під загальною назвою вуглеводнів. Переганяючи нафту на заводах, виробляють різні сорти бензину, гасу, дизельного палива, масла тощо.

     Дизельні двигуни працюють на дизельному паливі, яке для забезпечення безперебійної роботи двигуна на всіх його експлуатаційних режимах, легкого пуску, надійного займання, плавного і повного згоряння робочої суміші, мінімального утворення нагару на днищі поршня і в камері згоряння повинно мати певні експлуатаційні показники.

     

       2.  В'язкість є одним з основних показників дизельного палива, який визначає густину палива і залежить від температури. При підвищенні температури в'язкість зменшується, а при зниженні — збільшується. Тому в стандартах на паливо завжди вказують температуру, при якій визначалася в'язкість. Велика в'язкість утруднює фільтрацію палива та погіршує розпилювання його під час впорскування форсункою. Мала в'язкість палива може призвести до посиленого спрацювання деталей паливного насоса і форсунки.

      В'язкість палива визначають за допомогою спеціальних приладів і виражають у сантистоксах (сет). Кінематична в'язкість дизельного палива при температурі 20° С коливається від 2,2 до 8 сет.

    Фракційний склад дизельного палива характеризує його випаровуваність, в'язкість і густину залежно від температури. Якщо паливо має підвищену кількість важких фракцій, воно не встигатиме випаровуватись і утворювати однорідну пальну суміш, внаслідок цього не забезпечуватиметься повнота згоряння. При надмірній кількості легких фракцій у паливі в'язкість палива зменшується і застосовувати його не можна. Температура википання дизельного палива повинна бути в межах 170—360° С.

    Температурою загусання називається температура, при якій паливо втрачає рухомість. Температура загусання повинна бути на 7—10° С нижча від температури навколишнього середовища. Паливо не повинно мати домішок (кислот), що викликають корозію деталей паливної апаратури. Паливо не повинно змінювати своїх якостей при тривалому зберіганні.

     Температурою самозаймання палива називається найменша температура, при якій паливо займається без стороннього джерела. Температура самозаймання коливається в межах 350—380° С.

     Плавна і м'яка робота двигуна залежить від періоду затримки самозаймання дизельного палива, тобто часу від моменту початку впорскування палива в циліндр двигуна до моменту початку видимого горіння. Чим менший період затримки само займання, тим м'якше працює двигун. Це пояснюється тим, що паливо спалахує зразу після впорскування і дальше надходження палива в камеру згоряння відбувається в процесі згоряння, тому тиск у циліндрі наростає плавно. Якщо дизельне паливо має великий період затримки самозаймання, у циліндр встигає надійти більше палива до моменту його займання. Це супроводжується різким підвищенням тиску в циліндрі, тобто жорсткою роботою двигуна, яка призводить до передчасного спрацювання підшипників і шийок колінчастого вала.

     Самозаймання палива оцінюють цетановим числом і визначають на спеціальному двигуні. Дизельне паливо з більшим цетановим числом характеризується коротшим періодом затримки самозаймання. За існуючими стандартами цетанове число дизельного палива повинно становити не менш як 40 одиниць.

      Дизельне паливо повинно згоряти без утворення великої кількості нагару.

      У дизельному паливі не повинно бути механічних домішок і води. Оскільки деталі паливного насоса і форсунок виготовлені з великою точністю, наявність навіть незначної кількості механічних домішок порушує нормальну роботу двигуна і прискорює спрацювання деталей паливного насоса і форсунок. Наявність води в дизельному паливі призводить до корозії деталей, а при зниженні температури вода замерзає і лід порушує або зовсім припиняє подачу палива в циліндри двигуна.          

    3.   Для відділення механічних домішок і води паливо повинно відстоюватись у резервуарах не менш як 48 год, а під час заливання в паливні баки його необхідно старанно фільтрувати і періодично зливати відстій з баків.

     Для дизельних двигунів нафтова промисловість випускає дизельні палива таких марок: ДА — дизельне арктичне, ДЗ — дизельне зимове, ДЛ — дизельне літнє (ГОСТ 4749—49) та марок А, 3 і Л (ГОСТ 305—62).

     Дизельні палива ДА і А застосовують зимою, коли температура повітря нижче —30°, а при температурі, вищій—30°,— паливо марок ДЗ і 3. Літом при температурі 0°С і вище застосовують дизельне паливо марок ДЛ і Л. Застосовувати літом зимові сорти палива не рекомендується, бо вони мають недостатню в'язкість і тому деталі паливного насоса і форсунок передчасно спрацьовуватимуться.

    Категорія: матеріали для учнів | Додав: vovan | Теги: паливо для дизельних двигунів, марки дизельного палива, властивості дизельного палива
    Переглядів: 1279 | Завантажень: 43 | Рейтинг: 2.7/3
    Всього коментарів: 0