Персональний сайт викладача Подолянчука Володимира Василь...
П`ятниця, 26.04.2024, 23:04
Меню сайту

Категорії розділу
Презентації [2]
матеріали для учнів [65]
Розробки уроків [2]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 498

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Трактори » матеріали для учнів

    Навісне обладнання трактора МТЗ – 80/82.
    [ Викачати з сервера (116.1 Kb) ] 22.12.2015, 21:58

    Навісне обладнання трактора МТЗ – 80/82.

    План

    1. Призначення навісного механізму.
    2. Будова начіпного механізму трактора МТЗ-80.
    3. Налаштування начіпного механізму.

     

    1. Навісний пристрій (механізм навішування) служить для приєднання до трактора навісних, напівнавісних і причіпних сільськогосподарських машин, регулювання робочого положення, підйому в транспортне і опускання в робоче положення навісних і напівнавісних машин. До трьох точок механізму навішування - двох шарнірів нижньої тяги і шарніра верхньої тяги - зазвичай приєднується автоматичне зчеплення (див. мал. 3), яке потім зчіплюється із замком на машині. Проте в господарствах ще знаходиться багато сільськогосподарських машин, не обладнаних замком автозчеплення. Такі машини приєднуються безпосередньо до шарнірів тяги механізму навішування.
    2. Силовий циліндр механізму навішування сполучений з корпусом заднього моста через кронштейн. Кронштейн закріплений до заднього моста чотирма спеціальними розжарюваними болтами і двома порожнистими штифтами. За допомогою відгивних пластинів болти оберігаються від самовідкручування. Вилка штока циліндра сполучена з поворотним важелем 14 (мал. 1), встановленим на шліцах валу 13, кронштейна, що обертається у втулках, 12. На кінцях валу 13 так само встановлені зовнішні важелі 11 і 16. За допомогою розкосів вони з'єднуються з нижньою тягою 4 і 28.

    Трактор МТЗ-80, МТЗ-82. Навесное устройствоМал. 1. Навісний пристрій:

    1 і 26 - задні кінці тяги; 2 - проушина; 3 і 9 - стягування; 4 і 28 - нижня тяга; 5 - нижній гвинт; 6 - кронштейн стягування; 7 - вісь нижньої тяги; 8 - болт; 10 - верхній гвинт; 11 і 16 - зовнішні важелі; 12 - кронштейн; 13 - поворотний вал; 14 - важіль циліндра; 15 - кронштейн кріплення верхньої тяги; 17 - правий розкіс; 18 - валик; 19 - ведена шестерня; 20 - провідна шестерня; 21 - руків'я; 22 - стягування-труба; 23 - гвинт вилки; 24 - верхня тяга; 25 - руків'я; 27 - гвинт стягування; 29 - болт силового датчика; 30 - сережка датчика; 31 - палець; 32 - поперечка; 33 - шкворень; 34 - вилка; 35 - палець.

    Передача руху від циліндра до навішеної машини передається так: шток циліндра - поворотний важіль - вал - зовнішні важелі - розкоси - нижня тяга - машина, яка сполучена також і з верхньою (центральною) тягою. При підйомі і опусканні механізму навішування сільськогосподарська машина здійснює рух по траєкторії, обумовленій переміщенням задніх кінців нижніх і верхньою тяги. Лівий по ходу трактора розкіс зазвичай не регулюється, і розмір між його нижнім і верхнім пальцем має дорівнювати 500 мм. Цей розкіс складається з двох гвинтів - 5 і 10 і стягування 9. Довжину правого розкосу регулюють руків'ям 21 валика 18, на якому закріплена провідна шестерня 20, передавальна обертання шестерні 19. Ця шестерня жорстко пов'язана із стягуванням-трубою 28, в різьблення якої укручують або вивертають гвинт вилки 23. Обертання руків'ям 21 валика 18 за годинниковою стрілкою, якщо дивитися згори, збільшують довжину розкосу, обертанням в протилежну сторону - зменшують її.

    Верхня тяга 24 з'єднується в сережці 30 датчика силового регулювання. Передні шарніри нижньої тяги закріплені на осі 7, що проходить через запресовані в провушени заднього моста сталеві втулки. На цій же осі закріплені кронштейни 6, сполучені за допомогою гвинтів 27 і стягувань 3 з нижньою тягою. Вони складають обмежувальні ланцюги і забезпечують регулювання поперечних переміщень машини в транспортному і робочому положеннях. У кронштейни 6 укручені болти 8, які, упираючись в корпус заднього моста, забезпечують натягнення ланцюгів в транспортному положенні машини і зменшують її розгойдування. У кронштейні 12 поворотного валу змонтований датчик силового регулювання.

    1. Для поліпшення пристосованності широкозахватних сільськогосподарських машин до нерівностей поля і можливості переміщення їх у вертикально-поперечній площині відносно остову трактора розкоси до нижньої тяги 4 (див. мал. 1) і 28 слід сполучати через пази у вилках (див. позицію А). При цьому вилки розкосів необхідно не заважали руху розкосів по пазах.

    При роботі з важкими навісними машинами (наприклад, сівалками) може виникнути необхідність у збільшенні вантажопідйомності навісного пристрою. Це досягається під'єднуванням розкосів до подовжньої тяги через додаткові отвори, розташовані ближче до задніх шарнірів. При цьому вилки розкосів необхідно мати в розпорядженні пазами вперед, щоб вони не впливали на пальці, що сполучають кінці подовжньої тяги.

    Для приєднання до трактора причіпних машин на нижню тягу 4 і 28 монтується поперечка 32 з вилкою 34.

    Перед установкою поперечки необхідно зняти задні кінці 1 і 26 нижньої тяги, для чого слідує расшплинтовать і вийняти палець, що сполучає передні і задні кінці тяги з проушиной 2. У пази передніх кінців нижньої тяги заводяться щоки поперечки, які закріплюються пальцями і проушинами.

    Для виключення поперечних переміщень причіпного пристрою необхідно обертанням стягувань 3 максимально укоротити довжину обмежувальних ланцюгів. Регулювальні болти 8 слід повністю укрутити в кронштейн.

    Категорія: матеріали для учнів | Додав: vovan | Теги: призначепння начіпного обладнання, будова начіпного обладнання трактор
    Переглядів: 2201 | Завантажень: 36 | Рейтинг: 4.0/3
    Всього коментарів: 0