Персональний сайт викладача Подолянчука Володимира Василь...
Четвер, 25.04.2024, 15:38
Меню сайту

Категорії розділу
Презентації [2]
матеріали для учнів [65]
Розробки уроків [2]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 498

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Трактори » матеріали для учнів

    МУФТА АВТОМАТИЧНОГО БЛОКУВАННЯ ДИФЕРЕНЦІАЛУ ТРАКТОРА МТЗ-82
    [ Викачати з сервера (13.1 Kb) ] 23.09.2014, 21:15

    МУФТА АВТОМАТИЧНОГО БЛОКУВАННЯ ДИФЕРЕНЦІАЛУ ТРАКТОРА МТЗ-82

    План

    1.      Призначення муфти автоматичного блокування диференціалу.

    2.      Будова АБД трактора.

    3.      Принцип роботи АБД.

    4.      Правила користування АБД.

     

     

    1. Муфта автоматичного блокування диференціалу призначена для блокування ведучих коліс трактора в процесі долання дорожніх перешкод трактором не допускаючи їх пробуксовуванню.

     

    1. Автоматичне блокування диференціала (АБД) складається з виконавчого механізму, виготовленого у вигляді фрикційної муфти, встановленої на валу лівої ведучої шестерні кінцевої пе­редачі, та механізму керування, до якого входить датчик з кра­ном керування і редукційний клапан, розміщені в корпусі гідро- підсилювача рульового керування. Гідросистема підсилювача зв'язана з муфтою блокування маслопроводами. Керують кра­ном датчика з кабіни.

    Ведучий і ведений диски муфти блокування з’єднані відповідно з шліцами зовнішнього кінця лівої ведучої шестерні 6 (рис. 11.4) і пазами корпуса муфти блокування. 3 корпусом 10 муфти нерухомо з’єднаний блокуючий вал 14, який проходить через внутрішній отвір шестерні 6 і шліцьовим кінцем з’єднаний з хрестовиною дифе­ренціала.

     

    1. При подачі масла під тиском від гідропідсилювача рульо­вого керування в порожнину між кришкою і діафрагмою 13, зусил­ля через натискний диск 15 передається на диски муфти. За раху­нок сил тертя стиснуті диски з’єднують шестерню 6, зв’язану з нею шліцами півосьову шестерню диференціала, блокуючий вал 14 та хрестовину. В результаті диференціал блокується.

    Важіль керування АБД в кабіні і кран датчика на корпусі гідропідсилювача мають три положення: АБД виключено, АБД включено і примусове блокування диференціала.

    При виключенні АБД масло до діафрагми не надходить і дифе­ренціал розблокований. Друге положення забезпечує автоматичне включення і виключення блокування залежно від розташування пе­редніх коліс: при повороті коліс на кут більше 13° від прямолінійно­го напряму АБД відключається, при меншому куті — включається.

     

    1. АБД використовують при польових роботах, найефектив­ніше—при роботі на схилах. При цьому АБД не лише зменшує буксування трактора, але й допомагає підтримувати прямо­лінійний рух.

    На транспортних роботах АБД необхідно виключати для змен­шення спрацювання шин, включають — при русі на слизьких доро­гах зі швидкістю до 10 км/год, оскільки при більшій швидкості АБД може спричинити небезпечні заноси трактора.

    Примусові блокування використовують лише для подолання тимчасових дорожніх перешкод.

    Категорія: матеріали для учнів | Додав: vovan | Теги: правила користування АБД, муфта автоматичного блокування дифе, будова та принцип роботи
    Переглядів: 1446 | Завантажень: 41 | Рейтинг: 5.0/2
    Всього коментарів: 0