Персональний сайт викладача Подолянчука Володимира Василь...
Вівторок, 26.09.2017, 12:09
Меню сайту

Категорії розділу
Презентації [2]
матеріали для учнів [65]
Розробки уроків [2]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 382

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Трактори » матеріали для учнів

    Будова пускових двигунів
    [ Викачати з сервера (64.5Kb) ] 23.02.2014, 15:07

    Будова пускових двигунів

    План

    1.     Загальна характеристика та будова пускового двигуна ПД-10У.

    2.     Будова пускового двигуна.

     

     Пусковий одноциліндровий карбюраторний бензиновий двотактний з кривошипно-камерною продувкою двигун ПД-10У (рис. 98) застосовують для пуску дизелів АМ-01, СМД-14, АМ-41, Д-50Л. Номінальна потужність двигуна становить 10 к. с. при 3500 об/хв. Пускають двигун електричним стартером або вручну за допомогою шнура.

     Складається двигун з кривошипно-шатунного механізму, системи живлення і системи запалювання. Замість клапанного механізму газорозподілу, як в чотиритактному двигуні, у циліндрі двотактного двигуна є впускні, випускні й продувні вікна і канали, які у певній послідовності відкриває або закриває поршень, що рухається в циліндрі і забезпечує робочий процес двигуна.

    Система охолодження двигуна спільна з системою охолодження дизеля. Деталі пускового двигуна мащуються маслом, домішаним у певній пропорції до пускового бензину. Картер 27 складається з двох чавунних половин, з'єднаних стяжними болтами. Чавунний литий циліндр 6 кріпиться до картера за допомогою чотирьох шпильок. Циліндр має подвійні стінки — водяну сорочку, у яку надходить охолоджувальна вода по трубопроводу від блок-картера дизеля.

     На робочій поверхні циліндра є по два впускних 14, продувних 13 і випускних 12 вікна. Впускні вікна сполучаються каналами в циліндрі з карбюратором 16, випускні — з випускним патрубком 4, а продувні двома вертикальними каналами — з кривошипною камерою двигуна.

     Головка 8 кріпиться до циліндра шпильками і ущільнюється азбостальною прокладкою 7. Водяна сорочка головки через отвори сполучається з водяною сорочкою циліндра і з водовідвідним патрубком 11  дизеля. У різьбові отвори головки вкручені запальна свічка 10 і краник 9 для заливання в циліндр бензину перед пуском двигуна.

    Кривошипно-шатунний механізм складається з поршня 15, пальця 2, компресійних кілець 5, шатуна 17, колінчастого вала і маховика 29. Поршень виготовлений з алюмінієвого сплаву. Для поліпшення процесу продувки його днище має випуклу форму. У верхній частині поршня проточені канавки прямокутної форми для встановлення компресійних кілець. Поршень встановлюють у циліндр так, щоб стрілка на днищі була повернута в бік випускних вікон.

     Поршневі кільця виготовлені з спеціального чавуну і мають прямий замок. Для того щоб під час роботи пускового двигуна кінці поршневих кілець не потрапляли у вікна гільзи і не ламалися, кільця в канавках поршня удержуються стопорними штифтами.

     Поршневий палець плаваючого типу і від осьових переміщень удержується стопорними кільцями. Всередині поршневий палець пускового двигуна має перегородку, яка запобігає прориву горючої суміші з кривошипної камери у випускний канал.

     Шатун пускового двигуна має двотавровий переріз і виштампований із сталі. У верхню головку шатуна запресована бронзова втулка. Нижня головка шатуна нерознімна з дворядним роликовим підшипником.

    Колінчастий вал встановлений у картері на двох роликових підшипниках 24 і 28. Складається вал з передньої 18 і задньої 30 цапф, двох щік 25, виготовлених разом з противагами, і порожнистого пальця 26.

     Цапфи і палець кривошипа запресовані в отвори щік. Шарикопідшипник 23, зовнішня обойма якого закріплена в картері двома стопорними кільцями, фіксує колінчастий вал від осьових переміщень. На задньому кінці колінчастого вала кріпиться маховик 29, із зубчастим вінцем якого зачіплюється шестірня стартера. Для пуску двигуна вручну за допомогою шнура маховик має канавку. На передньому кінці колінчастого вала пускового двигуна встановлена шестірня 21, постійно зачеплена з проміжною шестірнею 22, від якої обертаються шестірні привода магнето, привода регулятора та передається обертовий рух на вал дизеля.

     Шестірню колінчастого вала, проміжну шестірню і шестірню магнето встановлюють по міткам.

     Система запалювання двигуна складається з магнето 20 правого обертання, свічки 10 і провода високої напруги, яким свічка під'єднана до магнето.

     

    Рис. 98. Пусковий двигун ПД-10У:

     1 — електростартер; 2— поршневий палець; 3 —рукоятка ввімкнення стартера; 4 — випускний патрубок; 5 — компресійні кільця; 6 — циліндр; 7 — прокладка; 8 — головка циліндра; 9 — краник; 10 — свічка; 11 — водовідвідний патрубок; 12 — випускне вікно; 13 — продувне вікно; 14 — впускне вікно; 15 — поршень. 16 — карбюратор; 17 — шатун; 18 — передня цапфа колінчастого вала; 14 — важ'ль регулятора; 20 — магнето; 21—шестірня колінчастого вала; 22 — проміжна шестірня; 23 — шарикопідшипник; 24 і 28 — роликопідшипники; 25 — щока; 26 — палець кривошипа; 27 — картер двигуна; 29 — маховик; 30 — задня цапфа колінчастого вала.

    Категорія: матеріали для учнів | Додав: vovan | Теги: загальна будова пускових двигунів, характеристика пускових двигунів, будова пускового двигуна ПД-10У
    Переглядів: 1946 | Завантажень: 70 | Рейтинг: 4.0/2
    Всього коментарів: 0