Персональний сайт викладача Подолянчука Володимира Василь...
Четвер, 25.04.2024, 22:33
Меню сайту

Категорії розділу
Матеріали для учнів [15]
Презентації [0]
Розробки уроків [0]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 498

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » ТО і ремонт промислового обладнання » Матеріали для учнів

    Основні неполадки та їх причини поршневих насосів
    [ Викачати з сервера (13.2 Kb) ] 27.04.2014, 19:29

    Основні неполадки та їх причини поршневих насосів

    План

    1. Види неполадок поршневих насосів.
    2. Основні неполадки та їх причини поршневих насосів.
    3. Види ремонтів поршневих насосів.

     

    1. Види неполадок поршневих насосів.

    Гідравлічні  регульовані і нерегульовані гідронасоси,, як і будь-які гідравлічні системи можуть мати два основні різновиди неполадок: раптові і поступові.

    Для першого випадку неполадок характерні стрибкоподібна раптова зміна у функціях деталей гідромотора - це може бути заклинювання частин двигуна, що рухаються, або їх часткове або повне руйнування. У такому разі система втрачає працездатність і потрібна заміна пошкоджених деталей, або ж усього устаткування.

    У другому випадку відбувається не моментальне, а поступове зношування деталей насосних агрегатів, в результаті якого порушується герметичність пристрою. В результаті відбувайся поступове зниження ефективності роботи гідромотора, аж до повної відмови системи. Оскільки такі насосні агрегати входять до складу гірничо-шахтного устаткування, залізничної техніки, різних маніпуляторів і автокранів, можна представити, які наслідки будуть у разі його відмови або поломки.

     

    2. Серед основних поломок, що виникають в насосних агрегатах і гідроустаткуванні можна виді ряд наступних неполадок:

    1) нерівномірність в русі робочих органів. Така несправність може виникнути в результаті попадання повітря всередину гідронасоса або в результаті механічного непостійного заклинювання деталей агрегату. Якщо ж зламається, приміром, одна з лопатей або плунжер, то окрім нерівномірності в русі буде чутний також і стук в двигуні. У разі наявності повітряних прошарків досить буде випустити надлишки повітря з системи, але якщо поломка серйозніша, то потрібна заміна складників.

    2) Відсутність подання рідини в систему. Це може бути викликано засміченням частин всмоктуючого механізму, або ж низьким рівнем робочої рідини в приладі, нарешті, обертанням валу не в ту зрушу. Відповідно, для вирішення проблеми необхідно усунути засмічення або долити рідину до необхідного об'єму. Іноді можливий підсос повітря ззовні, тому необхідно контролювати щільність з'єднання деталей гідромотора.

    3) Надмірний нагрів олії в пристрої може бути викликаний неправильним вибором насоса і різних сполучних компонентів, внаслідок чого відбуваються дуже сильні втрати , які можна усунути, підібравши відповідну апаратуру, а також через відсутність розвантаження гідронасоса під час простою і пауз в роботі. В цілому, необхідно поліпшити відведення теплоти від частин, що нагріваються, і провести перевірку системи розвантаження насоса.

    4) Пропускання рідини зворотним клапаном і відсутність утримування  запобіжним клапаном викликане поломками в цих пристроях, приміром, поломкою регулюючої пружини. У разі запобіжного клапана можливе засмічення демпфера або знос сідла. Усунути такі несправності можна заміною пошкоджених клапанів і пружин, а також прочищенням забруднення.

    5) В маслопроводах можуть виникнути такі несправності, як тріщини, внаслідок чого буде порушена герметичність. Вони виникають у тому випадку, якщо виникають значні перепади тиску в системі і в результаті деформацій. У разі комбінації цих двох чинників тріщини можуть виникнути дуже швидко. Вирішується ця проблема шляхом поліпшення конструкції маслопроводу, зниження швидкості роботи і установка демпферів.

     

    3. На практиці використовують текучий і капітальні ремонти насосів.

    • Текучий ремонт виконують в результаті зниження продуктивності або виникнення неполадки.
    • Капітальний ремонт насосів здійснюють після закінчення терміни експлуатації насосу та при  неможливості замінити його новим. Капітальний ремонт виконують на спеціалізованих підприємствах.
    Категорія: Матеріали для учнів | Додав: vovan | Теги: види неполадок поршневих насосів, основні неполадки поршневих насосів
    Переглядів: 17991 | Завантажень: 44 | Рейтинг: 3.5/2
    Всього коментарів: 0