Персональний сайт викладача Подолянчука Володимира Василь...
Вівторок, 26.09.2017, 12:08
Меню сайту

Категорії розділу
Матеріал для учнів [3]
Розробки уроків [0]
Презентації [0]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 382

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Система технічного обслуговування і ремонту » Матеріал для учнів

    Ремонт коробок передач трактора.
    [ Викачати з сервера (14.0Kb) ] 12.01.2016, 21:34

    Ремонт коробок передач трактора.

    План

    1.     Ремонт корпусних деталей.

    2.     Ремонт шестерень та валів коробок передач.

    3.     Ремонт посадкових місць валів.

    4.     Ремонт спрацьованих різьб.

    5.     Ремонт посадкових отворів.

    6.     Ремонт карданних передач.

     

    1. Коробка передач, ведучий міст і кінцеві передачі. Ці складальні оди­ниці, а також роздавальні коробки, головні передачі та диференціали ремонтують при виникненні дефектів у деталях корпусів, при спрацьовуванні шестерень, валів шліцьових і шпонкових з’єднань, підшипників кочення та гнізд під підшипники, а також деталей механізмів повороту гусеничних тракторів. Розбирають, складають і регулюють коробки передач, ведучі мости і кінцеві передачі на стендах ОПР- 626 і ОПР-1531.

    Деталі корпусу агрегатів трансмісії ремонтують при появі тріщин, пробоїн і поломок; при збільшенні посадкових отворів під втулки підшипників і їх гнізд; у разі пошкодження нарізних з’єднань та жолоблення з’єднувальних площин.

    1. Дефекти шестерень: спрацювання зубів по товщині і довжині, пошкодження пазів під вилку переключення передач, спрацювання шліцьових канавок, викришування зубів. Спрацьо­вані шестерні вибраковують. Спрацьовані пази під вилку пере­ключення передач проточують до одержання рівних бічних поверхонь, а вилки наварюють і обробляють відповідно до ширини паза. Шестерні із спрацьованими шліцьовими канав­ками ремонтують, розточуючи отвори з наступним запресову­ванням у них шліцьової втулки. Втулки в отворах закріплюють штифтами або припаюють.

    Вали коробок передач, задніх мостів та інших агрегатів трансмісії звичайно бувають зігнутими, крученими або на них спрацьовані посадкові місця та пошкоджені нарізні, шліцьові і шпонкові елементи. Зігнутий вал встановлюють у центри інди­катором годинникового типу, визначають ступінь і місце прогину. Потім вал випрямляють у холодному стані на пресі. Биття вала більш ніж 0,1 мм не допускається. Скрученість валів визначають рейсмусом по прямолінійності шліцьових пазів. Для цього їх кладуть на призми. Скручені вали вибраковують.

    1. Посадкові місця валів у разі значного спрацювання відновлюють наплавленням, обсадкою, роздачею або встанов­люють втулки. Обсадку використовують при спрацюванні кінців вала не більш ніж 0,3 мм. Спочатку кінець вала нагрівають до 1000 °С, а після посадки вал шліфують до потрібного розміру і термообробляють. Спрацьовані вали роздають при запресову­ванні стержнів в отвори, які просвердлені в торцях вала. Втулка­ми відновлюють спрацьовані шийки валів великого діаметра. Спочатку спрацьовану шийку проточують до видалення слідів спрацювання, а потім напресовують на неї втулку, яку закріп­люють на валу електрозварюванням або штифтами діаметром 6—8 мм. Встановлену втулку оброблюють до необхідного діамет­ра так, щоб її кінцева товщина була не менш ніж 2,5—3 мм.
    2. Спрацьовану різь звичайно проточують. Після цього нарізають нову і виготовляють для неї гайку відповідного розміру. Спрацьовані шліцьові виступи і шпонкові канавки на валах ремонтують наварюванням з наступною обробкою до потрібного розміру.’
    3. Посадкові отвори під підшипники відновлюють розто­чуванням під збільшений розмір і запресовуванням стальних кілець. Після обробки до нормального розміру кільця стопорять гвинтами, штифтами або приварюють.

    Під час складання агрегатів трансмісії підшипники перед встановленням на вали нагрівають в олив’яній ванні до 80—90 °С. Нагріті підшипники напресовують на вали і маточини за допо­могою преса та спеціального пристрою. Встановлені вали повинні обертатися вільно, без осьового переміщення. Шестірні повинні входити в зачеплення плавно на всю довжину зуба. Скла­дені агрегати трансмісії після заправлення оливою обкатують без навантаження і під навантаженням на спеціальних стендах.

    1. Під час ремонту карданних передач ремонтують шліцьові поверхні, робочі поверхні шипів карданних хрестовин, гнізд під підшипники в карданних валах, гумові втулки та болти з’єднання. Шипи хрестовин відновлюють наплавленням, роз­дачею в нагрітому стані, а також запресовуванням перехідних втулок із зміцненою поверхнею. Спрацьовані гумові втулки і пошкоджені болти замінюють новими. Погнуті карданні вали випрямляють на стендах. Складені вали обов’язково динамічно балансують.
    Категорія: Матеріал для учнів | Додав: vovan | Теги: карданних передач, ремонт деталей коробок передач трак
    Переглядів: 261 | Завантажень: 4 | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0